martes, 28 de mayo de 2013

Escrivim amb plomes estilogràfiques



Estudiant eines d'escriptura més antigues hem parlat sobre LA PLOMA ESTILOGRÀFICA.


Com sabeu...

 Una ploma estilogràfica, és una eina de dibuix i escriptura, que conté un dipòsit de tinta líquida composta principalment d'aigua. La tinta es queda en aquest dipòsit gràcies a la pressió atmosfèrica fins que és utilitzada. Per omplir el dipòsit hi ha diversos mètodes, incloent reemplaçar el dipòsit de l'altra, omplir-lo amb un comptagotes o succionar la tinta des d'un tinter.


A l'aula, abanda de parlar-ne, també les hem observat, tocat, desmuntat i les hem provat.




 

5 comentarios:

  1. Marina Llano Piñeiro (Potser quan sigui gran l'utilitzo... S'escriu súper bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)28 de mayo de 2013, 11:07

    Es molt xula la pluma escriu súper fi!!!!!!!!!!!!
    =D =P =) BD

    ResponderEliminar
  2. sabeu on les venen???

    ResponderEliminar
  3. Sheyma(M'encanten les plomes!!)31 de mayo de 2013, 11:30

    No, van molt bé i tens raó Marina escriuenmolt fí
    diu l'Aaron que s'ha trovat una ploma,que morro!!

    ResponderEliminar
  4. Si jo opino el maiteix que vosaltres. No no se on venen plomes perque jo les vaig treure de casa de la meva avia

    ResponderEliminar